Uvoľnení (1. diel)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 370 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Uvoľnení (1. diel) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Uvoľnení (1. diel) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
380 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Uvoľnení (1. diel), Autoři : Neal Shusterman, Rok vydání : 2025, Název v originále : Unwind (Unwind Dystology 1)

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Uvoľnení (1. diel) je 375 Kč

Výběr knih autorů Neal Shusterman , Rok vydání : 2025

Zobrazit všechny knihy autora Neal Shusterman, Rok vydání : 2025
Výběr knih vydavatele Slovart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Slovart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.