Architecture and the Face of Coal

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 1 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Architecture and the Face of Coal koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
1 322 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Beautifully illustrated, Architecture and the Face of Coal is the first book to examine the fascinating story of the relationship between architecture and Britain's coal fields, and includes examples of iconic and avant-garde architectural forms built, including Bauhaus-trained Egon Riss's…

Zobrazit celý popis
Výběr knih vydavatele Lund Humphries Publishers Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lund Humphries Publishers Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.