Architekti vítězství

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 449 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Architekti vítězství koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architekti vítězství koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architekti vítězství koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architekti vítězství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
433 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Architekti vítězství koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
519 Kč
Není skladem

Architekti vítězství koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha se věnuje problematice druhé světové války a její autor se pokouší nalézt nový způsob interpretace tohoto obrovského konfliktu. Nepředkládá žádnou další syntézu a nezaměřuje se ani na některé konkrétní tažení či dokonce osobu významného vojevůdce. Místo toho se soustředil na tematické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Architekti vítězství je 472 Kč

Výběr knih autora Paul Kennedy

Zobrazit všechny knihy autora Paul Kennedy
Výběr knih vydavatele Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.