Český konzul ve Vídni II. - Politická korespondence c.k. ministra krajana Antonína Rezka s mladočeskými politiky Václavem Škardou a Karlem Kramářem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 296 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Český konzul ve Vídni II. - Politická korespondence c.k. ministra krajana Antonína Rezka s mladočeskými politiky Václavem Škardou a Karlem Kramářem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český konzul ve Vídni II. - Politická korespondence c.k. ministra krajana Antonína Rezka s mladočeskými politiky Václavem Škardou a Karlem Kramářem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Český konzul ve Vídni II. - Politická korespondence c.k. ministra krajana Antonína Rezka s mladočeskými politiky Václavem Škardou a Karlem Kramářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
273 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Český konzul ve Vídni II. - Politická korespondence c.k. ministra krajana Antonína Rezka s mladočeskými politiky Václavem Škardou a Karlem Kramářem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
287 Kč
Není skladem

Krátký popis
Korespondence mezi českým ministrem ve Vídni Antonínem Rezkem a mladočeskými politiky Václavem Škardou a Karlem Kramářem navazuje na první díl dopisní výměny mezi A. Rezkem a Bedřichem Pacákem a ukazuje šíři a rozmanitost působnosti českého ministra ve vídeňské vládě stejně jako rozličné osobní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Český konzul ve Vídni II. - Politická korespondence c.k. ministra krajana Antonína Rezka s mladočeskými politiky Václavem Škardou a Karlem Kramářem je 294 Kč

Výběr knih autora Martin Klečacký

Zobrazit všechny knihy autora Martin Klečacký
Výběr knih vydavatele Lidové noviny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lidové noviny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.