Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 380 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
383 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Grada
Grada
407 Kč
Není skladem

Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
429 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
407 Kč
Není skladem

Krátký popis
Terminologie architektury v obrazech. I tak by se dala nazvat názorná a přehledná publikace, zaměřená na historii architektury v našich zemích.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Architektura. Lexikon architektonických prvků a stavebního řemesla je 401 Kč

Výběr knih autora Ondřej Šefců

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Šefců
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.