Kamenný most v Praze - Obrazové svědectví historie Juditina a Karlova mostu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 578 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kamenný most v Praze - Obrazové svědectví historie Juditina a Karlova mostu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
578 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kamenný most v Praze - Obrazové svědectví historie Juditina a Karlova mostu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
707 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kamenný most v Praze - Obrazové svědectví historie Juditina a Karlova mostu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
611 Kč
Není skladem

Krátký popis
Reprezentativní soubor historických vyobrazení představuje minulost unikátní památky středověké architektury a připomíná i historické události spjaté s mostem. Tato kniha, nazvaná v podtitulu Obrazové svědectví historie Juditina a Karlova mostu, podává dosud nejúplnější publikovaný výběr…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kamenný most v Praze - Obrazové svědectví historie Juditina a Karlova mostu je 632 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Dragoun, Pavla Státníková, Ondřej Šefců
Výběr knih vydavatele Muzeum hlavního města Prahy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muzeum hlavního města Prahy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.