Areál - Remi Apostremi Niscence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 112 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Areál - Remi Apostremi Niscence koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
112 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Areál - Remi Apostremi Niscence koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Areál - Remi Apostremi Niscence koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Areál - Remi Apostremi Niscence koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Areál - Remi Apostremi Niscence koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
116 Kč
Není skladem

Krátký popis
Básnické sbírka s kreativní přesmyčkou v názvu Areál Remi Apostremi Niscence je výborem autorských básní z tvorby LYK za posledních zhruba čtyřicet let, s úspěchem přednášených na řadě odborných i laických uměleckých setkání. Nosnými tématy jsou zde autorem oblíbené oblasti v umění i reálu:…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Areál - Remi Apostremi Niscence je 119 Kč

Výběr knih autora Luboš Y. Koláček

Zobrazit všechny knihy autora Luboš Y. Koláček
Výběr knih vydavatele Bondy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bondy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.