Cestou duhových skleněnek

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 133 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Cestou duhových skleněnek koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou duhových skleněnek koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou duhových skleněnek koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
148 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Cestou duhových skleněnek koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
112 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Cestou duhových skleněnek - Malaníková Zita. Dobré básně neprošumí kolem, ale dotknou se. Vaší duše, vašeho srdce. Vašeho těla. Právě takové jsou verše ze čtvrté sbírky spisovatelky a básnířky Zity Malaníkové. Rovnocennou součástí půvabné knížky plné inspirující a plnokrevné poezie…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Cestou duhových skleněnek je 131 Kč

Výběr knih vydavatele Bondy

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bondy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.