Aristokrat

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 299 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aristokrat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
299 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Aristokrat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokrat koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
357 Kč
Není skladem

Aristokrat koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokrat koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokrat koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aristokrat koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Aristokrat - Ward Penelope. To on ode mě utekl. Každá holka tohle nejednou zažila, ne? Byl to okouzlující britský aristokrat, který mi jednoho léta převrátil svět naruby. Od chvíle, kdy jsem Lea poprvé spatřila dalekohledem, mě uchvátil. Ani v duchu mě nenapadlo, že na pozemku na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aristokrat je 328 Kč

Výběr knih autora Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.