Pravidla randění - Sestra mého nejlepšího kamaráda

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 360 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravidla randění - Sestra mého nejlepšího kamaráda koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
360 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla randění - Sestra mého nejlepšího kamaráda koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
375 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla randění - Sestra mého nejlepšího kamaráda koupíte na Albatros
Albatros
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla randění - Sestra mého nejlepšího kamaráda koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
420 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla randění - Sestra mého nejlepšího kamaráda koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravidla randění - Sestra mého nejlepšího kamaráda koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
385 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pravidlo číslo jedna pro randění se sestrou nejlepšího kamaráda: Nedělejte to. Já jako muzikant, jehož nejdelší vztah trval šest týdnů, jsem byl poslední chlap na Zemi, který by se měl kolem Laney motat. Ale ta teď potřebovala někde bydlet. Myslel jsem to dobře, když jsem jí nabídl ubytování.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravidla randění - Sestra mého nejlepšího kamaráda je 393 Kč

Výběr knih autora Penelope Ward

Zobrazit všechny knihy autora Penelope Ward
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.