Aristokrat v službách štátu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 280 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aristokrat v službách štátu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Aristokrat v službách štátu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monografia o významnej osobnosti slovenskej i maďarskej histórie, vysokom štátnom úradníkovi a šľachticovi, poslancovi za Abovskú stolicu v uhorskom sneme, typickom reprezentantovi aristokracie 19. storočia. Kniha mapuje politické prostredie a vývoj, ktorého bol Péchy objektom i subjektom a v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aristokrat v službách štátu je 293 Kč

Výběr knih autorů Roman Holec , Júlia Pálová

Zobrazit všechny knihy autora Roman Holec, Júlia Pálová
Výběr knih vydavatele Kalligram

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kalligram
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.