Around the World in 80 Musical Instruments

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Around the World in 80 Musical Instruments koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
325 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Around the World in 80 Musical Instruments koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
443 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Around the World in 80 Musical Instruments koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
Around the World in 80 Musical Instruments koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Around the World in 80 Musical Instruments koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
375 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Around the World in 80 Musical Instruments koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
398 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Can a drum tell the news? How do you play a carrot? Can you turn a cave''s stalactites into an organ? (Spoiler alert: yes, you can!) Including a stunning central gatefold that opens out to reveal the family tree of musical instruments, Around the World in 80 Musical Instruments is a visual…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Around the World in 80 Musical Instruments je 351 Kč

Výběr knih autora Nancy Dickmann

Zobrazit všechny knihy autora Nancy Dickmann
Výběr knih vydavatele Hachette

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hachette
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.