Arturův ostrov

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 354 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Arturův ostrov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
354 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Arturův ostrov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
370 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arturův ostrov koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
355 Kč
Není skladem

Arturův ostrov koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arturův ostrov koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arturův ostrov koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Arturův ostrov koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Arturův ostrov, čtenáři i kritikou považovaný za nejkrásnější román Elsy Morante, vyšel poprvé v roce 1957. K českým čtenářům se dostává až se značným zpožděním, které ale vzhledem k nepochybné nadčasovosti díla, není vůbec na škodu. Je to lyrický příběh o dětství a dospívání, o jakémsi…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Arturův ostrov je 372 Kč

Výběr knih autora Elsa Morante

Zobrazit všechny knihy autora Elsa Morante
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.