Ascona

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ascona koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ascona koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ascona koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
337 Kč
Není skladem

Ascona koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
89 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ascona 1933. Na počátku třicátých let stojí Erich Maria Remarque v zenitu svého úspěchu. Avšak když všemi oslavovaný spisovatel musí uprchnout před nacisty do exilu u Lago Maggiore, uvrhnou ho politické události do hluboké deprese. Z tvůrčí krize hledá východisko – a zvolí to nejriskantnější,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ascona je 274 Kč

Výběr knih vydavatele Ikar

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ikar
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.