Asia after Europe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 796 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asia after Europe koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
796 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Across the twentieth century, Asians imagined universalist ideals centered on the idea of Asia itself, rivaling European colonial thought, liberalism, and race-based nationalisms. Sugata Bose explores the history of Asian universalisms and reflects on their potential amid ongoing nationalist…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asia after Europe je 796 Kč

Výběr knih vydavatele Harvard University Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harvard University Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.