Asterix 26: Asterix and the Black Gold

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 306 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asterix 26: Asterix and the Black Gold koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 26: Asterix and the Black Gold koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

Krátký popis
The 27th album chronicling the much-loved adventures of Asterix and friends.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asterix 26: Asterix and the Black Gold je 258 Kč

Výběr knih autorů René Goscinny , Albert Uderzo

Zobrazit všechny knihy autora René Goscinny, Albert Uderzo
Výběr knih vydavatele Orion Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele Orion Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.