Asterix 4 - Asterix gladiátorem

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 132 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asterix 4 - Asterix gladiátorem koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 4 - Asterix gladiátorem koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
135 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 4 - Asterix gladiátorem koupíte na Albatros
Albatros
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 4 - Asterix gladiátorem koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 4 - Asterix gladiátorem koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
127 Kč
Není skladem

Asterix 4 - Asterix gladiátorem koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Prefekt Galie se rozhodne přivézt Caesarovi originální dárek: hrdého barda Trubadixe, který sice neumí vůbec zpívat, ale zato je velice oblíbený u obyvatel jedné vzpurné galské vesničky. Asterix a Obelix spěchají do Říma, aby uneseného barda zachránili, a na místě zjistí, že Trubadix má být za…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asterix 4 - Asterix gladiátorem je 138 Kč

Výběr knih autorů René Goscinny , Albert Uderzo

Zobrazit všechny knihy autora René Goscinny, Albert Uderzo
Výběr knih vydavatele Egmont ČR

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont ČR
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.