Asterix 38 and the Chieftain's Daughter

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 214 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asterix 38 and the Chieftain's Daughter koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 38 and the Chieftain's Daughter koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Asterix 38 and the Chieftain's Daughter koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druh sortimentu : Kniha, Asterix 38 and the Chieftain's Daughter, Autoři : Jean-Yves Ferri, Rok vydání : 2019,

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asterix 38 and the Chieftain's Daughter je 232 Kč

Výběr knih autora Jean-Yves Ferri

Zobrazit všechny knihy autora Jean-Yves Ferri
Výběr knih vydavatele Folio

Zobrazit všechny knihy vydavatele Folio
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.