Asterix 35 - Asterix u Piktů, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 132 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asterix 35 - Asterix u Piktů, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 35 - Asterix u Piktů, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 35 - Asterix u Piktů, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
151 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix 35 - Asterix u Piktů, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
158 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Asterix 35 - Asterix u Piktů, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
161 Kč
Není skladem

Asterix 35 - Asterix u Piktů, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
139 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nečekaný nález na pláži přiměje Asterixe a Obelixe, aby se vypravili až na sever Británie k Piktům. Tam naleznou nádhernou krajinu, překvapivě velké vodní zvíře a dokonce i římské vojsko.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asterix 35 - Asterix u Piktů, 2. vydání je 147 Kč

Výběr knih autora Jean-Yves Ferri

Zobrazit všechny knihy autora Jean-Yves Ferri
Výběr knih vydavatele Egmont

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.