Asterix II: Asterix a zlatý kosák

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 185 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asterix II: Asterix a zlatý kosák koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Legendárny a milovaný komiks o neporaziteľných Galoch v slovenskom jazyku. Druidovi Panoramixovi sa zlomí zlatý kosák, ktorým seká imelo na prípravu kúzelného nápoja. Asterix je poverený kúpou nového kosáka priamo v Lutécii. Spoločnosť mu robí Obelix, ale keď dorazia na miesto, zistia, že…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asterix II: Asterix a zlatý kosák je 185 Kč

Výběr knih autora René Goscinny

Zobrazit všechny knihy autora René Goscinny
Výběr knih vydavatele Egmont SK

Zobrazit všechny knihy vydavatele Egmont SK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.