Asterix: Asterix and the White Iris

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Asterix: Asterix and the White Iris koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
250 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Asterix: Asterix and the White Iris koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix: Asterix and the White Iris koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Asterix: Asterix and the White Iris koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Beloved characters Asterix and Obelix fight to break the spell of the White Iris in the 40th instalment of this multi-million bestselling series.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Asterix: Asterix and the White Iris je 264 Kč

Výběr knih autora Fabcaro

Zobrazit všechny knihy autora Fabcaro
Výběr knih vydavatele Sphere

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sphere
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.