Past Lying

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 544 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Past Lying koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
544 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Past Lying koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
671 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Past Lying koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Karen Pirie returns in a thrilling new novel from the internationally bestselling Val McDermid

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Past Lying je 588 Kč

Výběr knih autora Val McDermid

Zobrazit všechny knihy autora Val McDermid
Výběr knih vydavatele Sphere

Zobrazit všechny knihy vydavatele Sphere
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.