Atlas bylin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas bylin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas bylin koupíte na Albatros
Albatros
280 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas bylin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas bylin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas bylin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
308 Kč
Není skladem

Atlas bylin koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
V knize naleznete více než 100 planě rostoucích druhů, které můžete najít v naší přírodě od časného jara až do pozdního podzimu. Rostliny jsou řazeny v knize abecedně, vždy podle barvy květů. Jednoduché určující znaky a fotografie pořízené v přirozeném prostředí pomohou k jejich snadnému určení…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas bylin je 283 Kč

Výběr knih autorů Marta Knauerová , Jana Drnková

Zobrazit všechny knihy autora Marta Knauerová, Jana Drnková
Výběr knih vydavatele Edika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Edika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.