Atlas Evropy pro děti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 254 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas Evropy pro děti koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas Evropy pro děti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas Evropy pro děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
281 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas Evropy pro děti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
236 Kč
Není skladem

Atlas Evropy pro děti koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Celá Evropa jako na dlani v šesti velkých rozkládacích mapách, které stojí za objevováníVíš, že v Evropě žije přes 700 milionů obyvatel, mluví více než 200 jazyky, tvoří přes 50 národů, a to v 50 různých státech? Evropa je sice druhým nejmenším světadílem, ale pokud jde o objevování zajímavostí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas Evropy pro děti je 257 Kč

Výběr knih autora Oldřich Růžička

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Růžička
Výběr knih vydavatele B4U Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele B4U Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.