Atlas ohrožených živočichů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 289 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas ohrožených živočichů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas ohrožených živočichů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
301 Kč
Není skladem

Atlas ohrožených živočichů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas ohrožených živočichů koupíte na Albatros
Albatros
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas ohrožených živočichů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas ohrožených živočichů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Pravdivé příběhy kriticky ohrožených druhů!Narodili jsme se do světa, který nabral závratného tempa. Zatímco na počátku 20. století chodily po Zemi pouhé dvě miliardy lidí, o sto let později je to již neuvěřitelných 7,6 miliard. Rodíme se, žijeme, umíráme a drancujeme naši planetu. Znečišťujeme…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas ohrožených živočichů je 325 Kč

Výběr knih autora Radek Malý

Zobrazit všechny knihy autora Radek Malý
Výběr knih vydavatele B4U Publishing

Zobrazit všechny knihy vydavatele B4U Publishing
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.