Atlas makroskopické patologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 685 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas makroskopické patologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
685 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas makroskopické patologie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
801 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas makroskopické patologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
806 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlas makroskopické patologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
895 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlas makroskopické patologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
850 Kč
Není skladem

Atlas makroskopické patologie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
734 Kč
Není skladem

Krátký popis

Patologie je nezpochybnitelným základem klinické medicíny, a to i v době, kdy většina pokroku se odehrává na molekulární úrovni. Znalost skutečného obrazu patologicky postižených orgánů je pro lékaře nenahraditelná. Bohužel v dnešní době studenti medicíny mají velmi omezené možnosti získat…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas makroskopické patologie je 795 Kč

Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.