Atlas of Ultrasound Images in Gynaecology and Obstetrics

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas of Ultrasound Images in Gynaecology and Obstetrics koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
325 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Atlas of Ultrasound Images in Gynaecology and Obstetrics koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
353 Kč
Není skladem

Atlas of Ultrasound Images in Gynaecology and Obstetrics koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
425 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha: Atlas of Ultrasound Images in Gynaecology and Obstetrics; Autor: Turková Marie, Malínská Zdeňka, Pilka Radovan, kolektiv autorů; Tento ultrazvukový atlas je určen především pro pregraduální i postgraduální studenty medicíny, lékaře a ke vzdělávání nejen zdravotníků, ale i laické…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlas of Ultrasound Images in Gynaecology and Obstetrics je 367 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Radovan Pilka, Turková Marie, Malínská Zdeňka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Palackého v Olomouci (UPOL)
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.