Gynekologie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 899 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Gynekologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
899 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Gynekologie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
1 164 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gynekologie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
983 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gynekologie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
1 166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Gynekologie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
1 062 Kč
Není skladem

Krátký popis
Druhé, aktualizované a rozšířené vydání úspěšné moderní učebnice gynekologie určené pro pregraduální, ale zejména pro postgraduální výuku a další studium gynekologů v každodenní praxi. Kniha přináší nejmodernější poznatky z oboru, autoři však kladou důraz na jejich dokonalou srozumitelnost a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Gynekologie je 1 054 Kč

Výběr knih autora Radovan Pilka

Zobrazit všechny knihy autora Radovan Pilka
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.