Atlas Six

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 475 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlas Six koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
475 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
An instant New York Times bestseller and much-acclaimed viral sensation, The Atlas Six-now newly revised and edited with additional content-is a dark academic debut fantasy following six uniquely talented magicians as they try to earn a place in the Alexandrian Society, the foremost secret…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Blake Olivie

Zobrazit všechny knihy autora Blake Olivie
Výběr knih vydavatele Tor Publishing Group

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tor Publishing Group
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.