Atlasův komplex

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 389 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Atlasův komplex koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Atlasův komplex koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlasův komplex koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
437 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlasův komplex koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
491 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlasův komplex koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
494 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Atlasův komplex koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Moc má svou cenu… Atlasův komplex je dlouho očekávané pokračování bestsellerů Atlasova šestka a Atlasův paradox – s ještě vyššími sázkami i vášní! Po dramatickém návratu do knihovny Sídla je šestice členů Alexandrijské společnosti zranitelnější než kdy dřív. Stará spojenectví se rychle…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Atlasův komplex je 442 Kč

Výběr knih autora Blake Olivie

Zobrazit všechny knihy autora Blake Olivie
Výběr knih vydavatele LASER

Zobrazit všechny knihy vydavatele LASER
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.