Aura-Soma. Esence

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 126 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aura-Soma. Esence koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
126 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura-Soma. Esence koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
145 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura-Soma. Esence koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
146 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Zkušená německá učitelka Aura-Somy ve své knize popisuje hloubku působení barev, jejich jazyk a prožitky, které nám mohou přinést prostřednictvím tří typů esencí – Pomanderů, Kvintesencí a Archandělských esencí.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aura-Soma. Esence je 139 Kč

Výběr knih autorů Mike Booth , Rebilas Iris

Zobrazit všechny knihy autora Mike Booth, Rebilas Iris
Výběr knih vydavatele Barevný svět

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barevný svět
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.