Aura-Soma a feng-šuej

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Aura-Soma a feng-šuej koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura-Soma a feng-šuej koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Aura-Soma a feng-šuej koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
222 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Aura-Soma a feng-šuej koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
292 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha „Aura-Soma a feng-šuej“ je dílem rakouské autorky, dlouholeté konzultantky a učitelky Aura-Soma, odbornice na feng-šuej, Hanni Reichlin-Meldegg. V této půvabné, celobarevné publikaci se Hanni podařilo propojit dvě cesty ke zkrášlení našeho světa: Aura-Somu a barvy, které harmonizují naše…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Aura-Soma a feng-šuej je 250 Kč

Výběr knih vydavatele Barevný svět

Zobrazit všechny knihy vydavatele Barevný svět
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.