Autorské poznámky k divadelní grotesce Sráči

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 84 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Autorské poznámky k divadelní grotesce Sráči koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autorské poznámky k divadelní grotesce Sráči koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autorské poznámky k divadelní grotesce Sráči koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
90 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autorské poznámky k divadelní grotesce Sráči koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
74 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vlak projede bez zastavení nádražím a řítí se deštěm zkrápěnou krajinou neznámo kam. Cinkání esemesek. Překřikování se do mobilů. Mezi cestujícími se v přeplněném vagónu počíná šířit tekutá nenávist. Experimentální novela v tragikomické zkratce popisuje charakteristické znaky dneška: nárůst…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Autorské poznámky k divadelní grotesce Sráči je 84 Kč

Výběr knih autora Michal Šanda

Zobrazit všechny knihy autora Michal Šanda
Výběr knih vydavatele Štengl Petr

Zobrazit všechny knihy vydavatele Štengl Petr
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.