Autorské právo a práva související, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 654 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Autorské právo a práva související, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
654 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Autorské právo a práva související, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
593 Kč
Není skladem

Autorské právo a práva související, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
623 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autoři: Jiří Srstka a kolektiv: Jan Barták, Tomáš Dobřichovský, Pavel Koukal, Rudolf Leška, Pavel Mates, Petr Prchal, František Púry, Petra Skřejpková, Vladimír Smejkal, Ivo Telec, František Vyskočil, Petra Žikovská ***** Soubornou vysokoškolskou učebnici autorského práva a práv souvisejících…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Autorské právo a práva související, 3. vydání je 623 Kč

Výběr knih autora Jiří Srstka

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Srstka
Výběr knih vydavatele Leges

Zobrazit všechny knihy vydavatele Leges
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.