Sama čepel. První zákon: Kniha první

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 338 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sama čepel. První zákon: Kniha první koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
338 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sama čepel. První zákon: Kniha první koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
366 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sama čepel. První zákon: Kniha první koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
368 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sama čepel. První zákon: Kniha první koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sotva skončily války za sjednocení země, chystá se další, mnohem horší. Její bezprostřední hrozba svede dohromady tři nejnepravděpodobnější muže: barbarského bojovníka.... První kniha trilogie První přikázání.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sama čepel. První zákon: Kniha první je 349 Kč

Výběr knih autora Joe Abercrombie

Zobrazit všechny knihy autora Joe Abercrombie
Výběr knih vydavatele Polaris

Zobrazit všechny knihy vydavatele Polaris
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.