Babička

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Babička aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Babička, 1. vydání, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Babička Boženy Němcové, s podtitulem Obrazy z venkovského života, patří mezi základní díla naší literatury. Vydaná byla poprvé roku 1855 a Němcová v ní kromě vlastních vzpomínek na dětství v Ratibořickém údolí využila také své znalosti lidových tradic a zvyků. Autorka napsala Babičku ve velmi…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Fürstová Míla

Zobrazit všechny knihy autora Fürstová Míla
Výběr knih vydavatele LÍPA Vizovice

Zobrazit všechny knihy vydavatele LÍPA Vizovice
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.