Babička – Hortensie – luxusní vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Babička – Hortensie – luxusní vydání aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Jen málokterá kniha se zapsala do srdcí čtenářů tak hluboko jako Babička z pera známé spisovatelky Boženy Němcové. Dočkala se mnohých vydání a idylický život na vesnici, jehož středobodem je postava moudré staré ženy, lákal k uměleckému ztvárnění význačné české výtvarníky a ilustrátory. Jsou…

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Božena Němcová, Mojmír Otruba, Fürstová Míla
Výběr knih vydavatele Odeon

Zobrazit všechny knihy vydavatele Odeon
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.