Babička Is Not Dead

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 79 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Babička Is Not Dead koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
79 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička Is Not Dead koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička Is Not Dead koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička Is Not Dead koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
99 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička Is Not Dead koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
270 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nová kniha Ireny Obermannové o stárnutí pozpátku, dávných láskách a o tom, že to vše chce „více punku“. Babička Is Not Dead velmi volně navazuje na Ireninu předchozí knihu Babička, příběh vypráví o tom, jak nestárnout ve světě, který se zblázni. Podle Ireniny alter ego Xénie si život na stará…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Babička Is Not Dead je 153 Kč

Výběr knih autora Irena Obermannová

Zobrazit všechny knihy autora Irena Obermannová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.