Sníh, Ježíšek a panáčci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Sníh, Ježíšek a panáčci aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Je výběrem tří vánočních povídek, které představují Vánoce třikrát jinak. Povídky ukazují jakou podobu mohl mít Štědrý večer před více jak sto lety a jakou může mít dnes. Povídky jsou doplněny písničkami Marka Ebena, Ondřeje Suchého, Jana Jiráně a Jiřího Schmitzera.

Zobrazit celý popis

Zobrazit všechny knihy autora Petr Šabach, Klostermann Karel, Irena Obermannová
Výběr knih vydavatele Tympanum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Tympanum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.