Babička vypráví Marušce o svých prvních měsíčcích

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 26 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Babička vypráví Marušce o svých prvních měsíčcích koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
26 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička vypráví Marušce o svých prvních měsíčcích koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
26 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička vypráví Marušce o svých prvních měsíčcích koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
27 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Babička vypráví Marušce o svých prvních měsíčcích koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
25 Kč
Není skladem

Krátký popis
Soubor autorových básní z let 1979 - 2006.Kniha je doplněna o CD nahrávku s několika zhudebněnými texty.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Babička vypráví Marušce o svých prvních měsíčcích je 26 Kč

Výběr knih autora Vratislav Křivák

Zobrazit všechny knihy autora Vratislav Křivák
Výběr knih vydavatele Pavel Mervart

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pavel Mervart
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.