Bad Actors

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 242 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bad Actors koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Bad Actors koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Není skladem

Bad Actors koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
A key member of a Downing Street think-tank has disappeared without a trace. Claude Whelan, one-time First Desk of MI5's Regent's Park, is tasked with tracking her down. But the trail leads straight back to Regent's Park HQ itself, with its chief, Diana Taverner, as prime suspect. Meanwhile her…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bad Actors je 251 Kč

Výběr knih autora Mick Herron

Zobrazit všechny knihy autora Mick Herron
Výběr knih vydavatele Hodder And Stoughton Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder And Stoughton Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.