Drop Acid

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Drop Acid koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Drop Acid koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Drop Acid koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
451 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Drop Acid koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
417 Kč
Není skladem

Drop Acid koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
442 Kč
Není skladem

Krátký popis
Simple dietary and lifestyle tweaks to help you lose weight, prevent (and reverse) disease, and live a long and healthy life by reducing high uric acid levels - the hidden health risk you don't know you had.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Drop Acid je 447 Kč

Výběr knih autora David Perlmutter

Zobrazit všechny knihy autora David Perlmutter
Výběr knih vydavatele Hodder And Stoughton Ltd.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Hodder And Stoughton Ltd.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.