Báje a pověsti k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 139 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Báje a pověsti k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
139 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Báje a pověsti k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Báje a pověsti k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Báje a pověsti k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Báje a pověsti k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Báje a pověsti k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
147 Kč
Není skladem

Krátký popis
Snad každé malé dítě potřebuje podpořit v rozvoji řeči. K tomuto účelu slouží knížka Báje a pověsti k povídání. Kniha plná bohatě ilustrovaných světových bájí a českých pověstí není jen ke čtení a prohlížení, ale hlavně vede děti k povídání. Obrázky a jednoduché úkoly jim pomáhají rozvíjet řeč,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Báje a pověsti k povídání s jednoduchými úkoly pro rozvoj řeči je 156 Kč

Výběr knih autora Šárka Jechová

Zobrazit všechny knihy autora Šárka Jechová
Výběr knih vydavatele Rubico

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rubico
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.