1500 moderních bylinářských receptů

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 208 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

1500 moderních bylinářských receptů koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
208 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1500 moderních bylinářských receptů koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1500 moderních bylinářských receptů koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

1500 moderních bylinářských receptů koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
200 Kč
Není skladem

1500 moderních bylinářských receptů koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: 1500 moderních bylinářských receptů - Gato Martin. Recepty jsou prakticky seřazeny dle nemocí (neduhů) Ve většině receptů jsou využity byliny rostoucí v naší krajině nebo zahrádkách V knize uvedené recepty jsou ověřeny mnohaletou praxí Publikace: 1500 moderních bylinářských receptů -…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 1500 moderních bylinářských receptů je 222 Kč

Výběr knih autora Gato Martin

Zobrazit všechny knihy autora Gato Martin
Výběr knih vydavatele Rubico

Zobrazit všechny knihy vydavatele Rubico
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.