Bajky z druhého konce světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 236 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bajky z druhého konce světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky z druhého konce světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky z druhého konce světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bajky z druhého konce světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
V pořadí třetí knížku inspirovanou světem a legendami Austrálie a Oceánie napsala herečka Dáša Bláhová, která strávila 20 let života a práce v daleké Austrálii. "V této knížce jsou bajky, bohatě malované, o zvířátkách z druhého konce světa, z Austrálie. Víte jak vypadá třeba ptakopysk, medvídek…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bajky z druhého konce světa je 230 Kč

Výběr knih vydavatele Vltavín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vltavín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.