Fotografie 1996-2016

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 408 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Fotografie 1996-2016 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fotografie 1996-2016 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fotografie 1996-2016 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Fotografie 1996-2016 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
383 Kč
Není skladem

Krátký popis
Galerie Vltavín představuje průřez fotografickou tvorbou Igora Malijevského.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Fotografie 1996-2016 je 421 Kč

Výběr knih autorů Jaroslav Rudiš , Igor Malijevský

Zobrazit všechny knihy autora Jaroslav Rudiš, Igor Malijevský
Výběr knih vydavatele Vltavín

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vltavín
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.