Bájné bytosti a obludy starého Řecka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 279 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Bájné bytosti a obludy starého Řecka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bájné bytosti a obludy starého Řecka koupíte na Albatros
Albatros
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bájné bytosti a obludy starého Řecka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bájné bytosti a obludy starého Řecka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Bájné bytosti a obludy starého Řecka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
286 Kč
Není skladem

Krátký popis
Řecké mýty v komiksových bublinách. Řecké mýty patří k nejstarším a nejslavnějším příběhům, jaké si kdy lidé vyprávěli. Příběh o Orfeově lásce až za hrob, Pandořině skříňce plné neštěstí a zla, napínavé vyprávění o trójském koni i Heraklově odvaze při plnění nesplnitelných úkolů, to všechno se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Bájné bytosti a obludy starého Řecka je 297 Kč

Výběr knih autora James Davies

Zobrazit všechny knihy autora James Davies
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.