Body: Simple techniques and strategies to heal, reset and restore

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Body: Simple techniques and strategies to heal, reset and restore koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Není skladem

Krátký popis

Ultimate strategies to prevent pain and fuel your body to its fullest health potential. ‘James is incredible – he has played a huge role in helping me manage my fitness and recover from injury over the years’ David Beckham Simple techniques and strategies to HEAL From stress and anxiety, to…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Body: Simple techniques and strategies to heal, reset and restore je 356 Kč

Výběr knih autora James Davies

Zobrazit všechny knihy autora James Davies
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.