Balada o Jethro Tull

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 490 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Balada o Jethro Tull koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
490 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Balada o Jethro Tull koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Balada o Jethro Tull oslavuje prvních 50 let této kapely. Zároveň odráží příběh britského rock´n´rollu počínaje jeho dětskými krůčky na konci šedesátých let se slávou blues přes neskutečný artrock let sedmdesátých, technologické výboje osmdesátek a devadesátek až po dosud neprobádané vody…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Balada o Jethro Tull je 558 Kč

Výběr knih autora Jethro Tull

Zobrazit všechny knihy autora Jethro Tull
Výběr knih vydavatele Volvox Globator

Zobrazit všechny knihy vydavatele Volvox Globator
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.