Baletky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Baletky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baletky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Baletky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Baletky mají dvě tváře. Tu přední, usměvavou a dokonalou, kterou vidí publikum. A pak tu odvrácenou, když zmizí za oponou — předpisový úsměv jim spadne a obličej se zkřiví do ztrhaného šklebu, protože se dusí. Při tanci totiž nemohou dýchat pusou. Třeští oči a lapají po dechu. Kdyby baletky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Baletky je 223 Kč

Výběr knih autora Miřenka Čechová

Zobrazit všechny knihy autora Miřenka Čechová
Výběr knih vydavatele Paseka

Zobrazit všechny knihy vydavatele Paseka
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.